En leksaksvärld

Satt igår och lekte med ett recept ur Photoshop-recept boken.
Receptet där man lurar synsinnet med oskärpa, så det blir en liten miniatyrvärld.
Det var jätteroligt, men jag upptäckte att jag har väldigt lite landskapsbilder, har snöat in på macrobilder...
Annars var vi ute och tittade på Studentbalparaden på kvällen.
Hade inte med mej kamera, vilket var tur då det regnade, men jag använde mobilen.
Bilderna blev dock allt annat än bra...
9
Lena B

Vilken teknik det finns numera, och det blev ju lite kul och ser äkta mini ut. Spec med båtarna

Åsa

Det ser verkligen ut som en leksaksvärld! Häftigt!



Jag köpte ju boken i våras men har inte öppnat den. Måste ta mig i kragen...

Eva

Så läckert det blir! :)

Jag har också köpt "receptboken". Den är läckert färsk och oöppnad ännu :)

Anonym

wow va coola bilder:) kramen

Marie

Men titta så läckert, det vart verkligen som en leksaksvärd, så fräckt =D



ja ussccha massa hormoner, känslor värk osv, men man får kämpa på

kramar

Ingmarie

Lite som"Legoland"



Men detta med trädet var ju förskräckligt,det kunde verkligen slutat illa!

Hoppas att allt är bra och att sommaren blir lång

och händelserik på trevliga upplevelser.



Kram Ingmarie

Yvonne

I min nya kamera finns en sån där funktion...har inte prövat allt än! Kul bilder på städer!

Pernilla

Men så roligt. Ser verkligen ut som ett dockhus landskap.

/P

SOFFIE

hoppas du haft en härlig dag:)