Trisstema - Somrigt



Eftersom vi har försommar här hos oss, så känns detta tema självklart för mej.
Dessutom kan bilden av dottern som plockar blommor i Tusenskönehavet, vara en bild för att hedra MORSDAG.
För det är kanske till mej hon plockar blommorna, eller mormor och farmor...
Barfota väder och somrigt, hör ihop tycker jag.
Ursäkta, för mina fula fötter.
Denna gång är det tävling och Coolstuff sponsrar till de tre som blir etta, tvåa eller trea.
Fler trissare om somrigt hittar ni här!
24
Marit Johansson

Sommaren är i full blom ser jag, underbara bilder!

Eva

Härligt! Barfota i gräset... då ÄR det sommar!

Anonym

Hej! Vilka UNDERBARA bilder du bjussar på !

Gillar dom jättemycket !

Ha det fortsatt gott i sommarvärmen ! :)

Nanna

..glömde ge mitt namn ..

S

Åååååå.... Den första bilden är brilliant! De andra två gillar jag också, men den första.... SÅ VACKER! Kram på er!

4U2

Älskar de där små blommorna!

Lena B

Riktigt härligt somrigt

Anonym

mmm vilka härliga bilder, vilken sommar det har varit nu !kramen

Anni

Här var det sommar så det spruttlar ut ur bilderna!

Barfota = sommar!

SigridfraEnget

Underbara sommarbilder!

Mormor

Prestekraver ER sommer.

Flott triss.

Jah Hollis

Fin variant på det somriga temat. Inget fel på fötterna.

Pernilla

Hela jag ler. Underbar triss igen.

/P

Malin

Supervackert, hoppas att du vinner ♥

Pernilla

Tack snälla för ditt tips. Jag lägger det på minnet och ser vad som händer i augusti.

/P

veronica-ifokus

Underbart fin sammanhållen triss!!

Charlotte/Kreativamamman

Så fantastiska sommarbilder! Och tusenskönor, jag vet nästan inget somrigare... Mycket fint fotat!

Helena på Fototriss

Grattis, du är i final i tävlingen och omröstningen har just börjat!

Anneli - A'la Foto

Härlig triss där den första blir min favorit! Grattis till finalplatsen! Din och min triss är ganska lika! :O))

trollet

Riktigt mycket sommar i dessa bilder... fula fötter hör oxå sommaren till;) Grattis till finalplats!!

Christina

Grattis till tredje platsen!

Helena på Fototriss

Grattis grattis, du hamnade på en hedrande bronsplats i tävlingen och har alltså vunnit tredjepriset! Jag skrev en kommentar tidigare idag här, men missade att den inte gått igenom, så beskedet kommer lite försenat :) Jag kommer höra av mig sen med info om hur du får ditt pris.

Anneli

Vilka underbara bilder!

Grattis till bronsplatsen!

Jah Hollis

Fin variant på temat. Ja, recept blev väl lite fel. Men ändå väldigt ambitiöst gjort.