En tur i vackra Valle!

 
Vi har fått se glimtar av solen idag, innan det började snöa stora juleflingor!
Det började snöa ordentligt vid 2-tiden och när jag gick hem kvart i 4 hade det redan kommit så här mycket snö.
När jag kom in i lunchrummet efter turen för att äta lunchen, började "Ensam hemma 2", (en riktig julfilm) på tv 4.
Utanför fönstrena singlade stora flingor tätt och jag önskade att jag låg hemma i soffan inlindad i en filt.
Ska tvätta de sista maskinerna för dagen och fortsätta att julpynta här hemma.
Dessutom behövs det städas ordentligt igen, vi måste vara oerhört smutsiga av oss, det var ju nyss som jag städade sist!
Det är bara så himla trist att städa här, ordningen håller aldrig särskilt länge...
Snö
7
soffie

oj vad det snöar hos dej ,fina bilder visar du,jag längtar tills det blir snö här för då blir det ljusare. kramen till dej fina bloggvän:)

Pernilla

Trist att städa. Jag städar förvisso golven minst en gång per dag men tror du det är rent? Icke med tre fyrfota killar i huset.
/P

Camilla

Så fina bilder, det är så mysigt när det snöar.
Håller med att det är så tråkigt att städa, det har jag gjort idag för jag har varit ledig från jobbet idag, men har även varit ute och fotat macro-bilder på snö-flingor och lagt upp på bloggen så man gör nåt som är roligt oxå ;).

Camilla

Tack!

Marie

Tycker jag städar jämt, städade iförmiddags, men syns ej nu =(, härligt att ni med fått snö

Louisefoto

Så fina bilder

Rebecca

så mysigt med snö ^^