Årets fotomaraton

Vilken dag vi haft idag.
Vet inte om jag vill säja att den var lyckad eller inte.
Vädret var ombytligt på alla fronter, varm och kall, solig och regnig.
Orden var nog de tråkigaste någonsin och bilderna jag tog nog de sämsta någonsin.
Varken Cattis, dottern eller jag var särskilt nöjda med våra bilder.
Det enda som var kul, var att vi gjorde detta tillsammans!
Nu sitter jag och fryser samtidigt som det värker i hela kroppen.
Eftersom vädret är så omväxlande så spenderar vi inte vår sista nattschans i stugan.
Vi åker och stänger stugan i morgon istället.
Fotomaraton
9
Yvonne

Jag tycker det var fina och kuliga bilder! Tänk om de kunde ha ett fotomaraton här också...du får vinka till mig vid stugan i morgon då!! :) Kram!

Svar: Ja! Jag ska vinka!!! Kram!
mammakero

Marie

Tycker det är fina kreativa bilder och en rolig upplevelse att ha gjort

Svar: Tack! Det är jätteroligt och fullkomligt uttröttande! Skärpan är lite si och så, för det objektivet jag valde är på väg att krascha helt...
mammakero

soffie

wow va bra bilder du är verkligen duktig på att fota:)

Peters bildmagi

Du tar alltid bra och kreativa bilder. Är alltid ett nöje att gå in på din sida och förföras av allt det vackra.
Själv har jag aldrig deltagit i fotomaraton men någon gång kanske det blir av.... :-)

Svar: Ja, Peter! Det måste du! Det är jag övertygad om att du skulle gilla!
mammakero

soffie

hoppas du haft en underbar söndag:)

Anki

Härliga bilder! Snyggt trissat... den där allén är så häftig :)

Anki

Oj,fel inlägg... ska ju vara under fototrissen!

Lotta

Jag tycker du/ni varit mycket kreativa och fina bilder :)

Åsa

Vad skönt att du var frisk nog att genomföra!
Jag tycker bilderna blev bra! Du är säkert din hårdaste kritiker själv? ;-)

Svar: Ja, visst är jag en hård kritiker av mina alster. Fast denna gång är det nog för att jag inte kände något för de flesta orden. Då är det svårt att vara nöjd med sej själv...
mammakero