Favoritstället här hemma under semestern

 
Andra semesterveckan har vi tillbringat i stan sedan i tisdags.
Under sommarveckorna och då särskilt semestern, tillbringar vår familj nästan all tid i trädgården.
Vi börjar med frukost där och så solar vi lite, äter lunch och softar i skuggan under äppelträdet med en god bok.
Blir det för varmt finns ju alltid vattenslangen...!
Kvällarna avnjuter vi makens underbara grillmiddagar i timmar.
Denna semester har varit underbar hittills, vi har solat, badat, grillat, softat i skuggan läsandes någon bok ur traven låneböcker och umgåtts.
Eftersom vädret denna vecka varit lite mer ostadigt än veckan innan, så har vi även softat inomhus.
Igår var vi ute och cyklade längs Göta kanal, vilket började lugnt och soligt, för att avsluta i ösregn och skrämmande åskväder.
Bilder därifrån kommer senare.....
Någongång jag får tummen ur....
För som ni redan uppmärksammat, har jag knappt bloggat något.
Det beror på flera orsaker, men den tyngsta är den helt borttappade lusten att blogga.
En konstig sak att drabbas av, eftersom jag normalt alltid tycker om att fota och skriva.
Nu har jag alla bilder, men där tar det stopp...
9
Louisefoto

Ha en fortsatt fin Semester

Agneta

Blogglusten kommer nog tillbaka, tills dess får vi njuta av de inlägg som kommer sporadiskt. :)

Ditte Yvonne

Så underbart det ser ut under ert äppelträd, morgon,middag och kväll ;) Sommaren har man ingen större blogglust under...den kommer nog igen! Jag skriver då och då, men man vill ju göra annat också, typ läsa... Kram!

Marie

Fina bilder och blogglusten infinner sig inte hos mig heller. Känner då jag bloggar att jag inte får ur mig något vettigt, men sådant kommer ju och går

Hoppas att du har en härlig söndag
kram

Malin

Vore jättekul att träffas om du får tid!!
Jag jobbar på dagarna men ngn lunch, kväll eller helg funkar.
Skriv till mig på [email protected] när du vet mer, så ska du även få mitt mob.nr. så syr vi ihop ngt! :-)

Kram

Malin igen

Trädgårdslivet du beskriver låter underbart!
Och jag tror blogglusten kommer när sommaren lider mot sitt slut.

Åsa

Roligt att du kommer med några livstecken iaf. Lusten kanske kommer tillbaka.

Ser underbart härligt ut!

S

Vilken underbar bild på dej!!! Ser himla mysigt ut!

Pernilla

Vi har varit en del i hjulhuset i sommar, men annars gillar jag också att "bara" vara hemma när det är sommarsemester.
/P