Påskens upplopp

 

Påsken är på upploppet och idag har sötaste Cattis kommit.

Vi ska snart göra vår traditionella konstrunda, bara döttrarna blir klara.

Därefter ska vi äta god middag.

Har bakat en chokladkladdkaka som jag nog misslyckades med, den känns inte kladdig nog.

Trist då jag gjort mej till och bakat för en gångs skull.

 
3
Marie

Tycker man oftast får kladdkakorna lite för lite kladdiga, ibland lyckas man ibland blir det som kärleksmums nästan eller för hårda

Så fint och pyssla,

Malin B

Så fint pyssel!!!
Du kanske skulle komma och provbaka lite i min ugn, hux flux tycker jag att ALLT blir kladdigt. =(
Försöker skylla på att det är jag som inte kan baka längre men jag anar (eller hoppas!) att det är ugnen som är på upploppet.
Eftersom tvättmaskinen precis byttes ut så skulle jag vilja vänta ett par månader med spisen...
Alltid är det något.
Får väl lösa det en tid med att BARA baka kladdkaka kom jag på. Så himla smart jag är!!! ;)

Åsa

Så länge det innehåller choklad/kakao så går det inte att misslyckas.