Svårt val

 
När vi flyttade in älsta dottern i sin nya lägenhet, visade hon vad hon beställt hem.
Till den nya adressen kom ett paket med bilder från instabild.se
 Ni som har Instagram - kolla in detta!
Alla bilder ser 10 ggr bättre ut i handen än i mobilen eller datorn!
Älsta dottern hade svårt att välja ut 35 bilder, 27 st 15x15 cm och 8 st 21x21 cm cm bilder från sina nästan 800 bilder på instagram.
Själv valde jag att beställa 18 st av de minsta bilderna 10x10 cm från mina drygt 500 bilder!
Det var nog svårt kan jag säja...
Yngsta dottern valde ut 9 av 15x15 cm och hade precis lika svårt, det trots att hon faktiskt raderat nästan alla sina bilder.
Nästa beställning ska jag beställa stora bilder (15x15) och komplettera mina bilder med vår- och vintermotiv.
Att lägga ihop alla bilder (utom en) till ett stort kollage var både svårt och kul!
3
Pernilla

Va kul, det ska jag kolla in. Fast jag är inte aktiv Instagram men en då.....
Tack för dina snälla ord. Det tröstar ska du veta. Ibland sviktar självförtroendet och jag tror att det är jag som orsakar allt.
Att hon inte mår bra, är hon själv medveten om, ibland. Men hon tror att om hon hittar en orsak, en syndabock, går hon liksom fri.
/P

Bildmagi

Häftigt :-)

Malin B

Å, vilka fina bilder. Det måste vara svårt att välja ur en sådan bildskatt som det finns hos er! =)