Vår blommor planterade

 
Var till blomsterhandeln i söndags.
De hade hur mycket som helst till försäljning som jag skulle kunna tänka mej att köpa.
Både hem till mej och som presenter till nära och kära.
Har haft tre betongkrukor förrut, men två har fått långa sprickor.
Förra året så sprack en betongkruka i två delar med plantering, jord, lekakulor och allt.
Tänkte när jag såg denna ytterkruka, formad som en kopp, att den är verkligen "my cup of tea..."
 
5
Caroline

Här dröjer det ett tag till innan jag vågar plantera uteblommor, fem minus just nu...

Go morgon förresten!

Malin

Du kan det där med fina planteringar!

Här har det varit småkallt länge nu och det tinar ingenting.

KRam

Bildmagi

Riktigt snyggt :-)

Pernilla

När jag såg fotot på "koppen" första gången, trodde jag att den var liten. Men den är ju stor! Jättefin!
/P

Åsa

Fint!