Veckoslut

 
En del av dessa bilder kanske behöver förklaring...!
Pepparkaksformarna är 3 april bilden, shapes.
Svenska vårfåglarplanschen, hittade jag på baksidan av en tidning och det var reklam för bilen som får fåglarna att bli suddiga...
Onsdag, torsdag och fredag har varit hektiska.
På onsdagen hade jag fridag och putsade fönster och tvättade stugans mattor.
Höll på hela dagen och det kändes i kroppen på kvällen.
Torsdagen hade jag långdag, började med att tvätta och jobbade mellan 930 till 1900, bara för att fortsätta tvätta.
Igår jobbade jag till kl 16 och tog hand om den torra tvätten i tvättstugan och åkte sen tillsammans med några glada postisar till grannstaden för en bio- och restaurangkväll!
Maten vi åt var fantastiskt god!
Vi såg filmen Noah, som var rätt bra, men alldeles onödigt lång.
Nåja, vi hade jättekul ihop, en perfekt avslutning av en hård vecka!
4
S

Hej min vän! Vad gör du nästa helg?
Jag KANSKE kommer till eran fina stad då eftersom maken ska på bröllop TYP i närheten!
Skulle komma på Lördagen och åka hem på Söndagen.
Kram! Sofia

Malin B

Härligt med en god avslutning på en hård arbetsvecka!
Det är så mysigt med allt det vårlika men allra gosigast ser det ut att vara med katten!

Pernilla

Det var en hård vecka. Slutade vid lunch i fredags men fick inget gjort. Var alldeles för trött för att orka något. Ibland är det så. Jag har pressat mig själv lite nu. Behöver pengar för semester i maj.
Gör nu inte samma sak som jag. Det är dumt och jag tänker på din rygg.
/P

Malin

Ja jag såg ju den reklamen ngnstans, va smart att ta vara på den, blev en kul o fin tavla!