Ett år med ett foto om dagen utmaningen

 
Så många riktigt bra bilder gömmer sej i detta kollage av ett år tillsammans med "photo a day".
Året har både varit en riktig utmaning i att finna lösningar på att illustrera orden samtidigt som jag inte alls varit på topp med varken inspiration eller ork.
Efter nyåret kände jag att jag fått såpass med utländska följare på Instagram, att jag ville skriva på engelska så de kunde förstå.
För själv följde jag två Italienare och två finnar och det är inte alls lätt att förstå bilder genom att läsa texten...
Det har gjort att jag lärt mej en hel del engelska ord på köpet! 
Det roliga med alla utmaningar inom fotograferandet, är att de bilder jag är nöjd med får aldrig de mesta gillanden!
De bilder som jag faktiskt inte har några som helst särskilda känslor, slår ofta upp i toppen av mest gillade...
Då jag hade flest gillanden över hela året var helt klart i maj.
Kan redan nu med två dagar kvar att illustrera ord, säja att jag kommer att sakna det!
Har haft funderingar på att kanske bara lägga in ett ord då och då...
 
 
8
Vivishagerom - fotoblogg

Hei
Her var det mange fine bilder. Det er gøy med foto.
Ønsker deg en fin søndag.

Vivi

Malin B

Vet du vad jag slås av? Jo, alla naturbilder bekräftar verkligen att varje årstid har sin charm!!! :)
Perfekt med engelskan, vilken bonus. Språk har aldrig varit min grej... Men vilket verktyg det är.

Bildmagi

Makalöst bra jobbat.Många härliga och vackra bilder har du skapa.

Malin B

Det blev ingen succé med semlor i dag men tanken var ju god! ;)
Det finns FYRA kvar om någon är sugen!!!
Men nu har jag testat iallafall, får vänta tills saffransbrödet gör entré igen. Men jag gillar vanliga, hederliga kanelbullar också!
Nu har jag ju inga "måste konsumera saker" kvar så då går det fridfullare till i mitt kök. ;)
Kunde ha kastat den där mandelmassan utan att göra ett dugg men det fanns inte i mitt huvud!

Åsa

Blir det ingen fortsättning då?
Jättehäftigt ju att ha hela året i bilder.

Och visst är det så med de man själv gillar och vad andra gillar. Var ju med i en fotoklubb men gick ur för de var för himla tråkiga. Funderade sen på Borås foto men efter varit med i deras fotomaraton och vunnit en deltävling på en bild jag tyckte var kass lät jag bli. Hade en av de jag gillade vunnit hade jag gjort det.
Bara jag som gillar mina "bra" bilder.
Kram!

Åsa

Hade varit kul att veta vilket du var mest nöjd med resp vilket du fick flest gilla på. Men jag förstår att det inte är görligt. =))

Malin

Ja jösses där finns många underbara bilder!!!

Visst är det så, att vissa bilder betyder ngt extra för en känslomässigt som de andra betraktarna inte ser.

Du kanske kan göra ett inlägg om det som Åsa här ovan skriver?

Väldigt bra jobbat, jag är imponerad över att du ror i hamn en sån mastodontutmaning.

Kram

S

Älskar ditt instagramflöde! :) det där med att "likes" är lustigt. För min del får jag nästan alltid mest likes på hundarna och sen på selfies tror jag. Love you!