10 december

 
Vilket busväder vi haft idag!
Var verkligen evigt tacksam över att jag var ledig och inte behövde ut i skiten.
Fick bekymmer med en julklapp, den fungerade inte riktigt, så jag blev tvungen att lämna in den på reparation.
Tur var väl ändå att jag fick för mej att prova den!
Något jag nästan aldrig gör...
Dottern och jag åkte till grannstaden och köpte makens julklappar, nu gäller det bara att vi hinner slå in dem innan han kommer hem i kväll.
Maken jobbar sent så vi hinner!
Dottern ska på Lusse imorgon natt och står just nu framför spegeln i hallen och provar sina två idéer vilken hon ska vara.
Det lutar åt Kimpossible (den tecknade serien från Disney Channel hon tittade mycket på som barn).
Fast den andra idéen var något som liknade en chic Lady Gaga.
Under luckan (som ni fortfarande klickar på för att öppna) gömmer sej alla bilder jag tog från isshowen Snödrottningen som jag såg på Liseberg.
Kanske använde jag för många bilder, så det blev rörigt...
Kl 12 i natt var vi och tittade på den sista Hobbit filmen och den var mycket bra och en hel del sorglig oxå.
Inte bara för att det var sista filmen, utan för att mina favoritpersonligheter dog...
Trots att filmen var 2½ timme lång så kändes det som att de rusade igenom handlingen och vissa trådar kändes som de glömdes bort i hastigheten.
Ändå var det en magisk film och vänskap och krig.
 
2
Linda

hemskt väder idag!:D

Åsa

maken vill se Hobbit, jag försöker komma undan .Får ser hur det går. =)