11 december

 
Har använt denna dag riktigt bra om jag får säja det själv.
Förutom att tvätta som jag som vanligt gör på torsdagar, så har jag följt min to-do-list.
Här har ni min lista som jag ska ägna denna veckas slut till:
  • Köpa de sista julklapparna
  • Göra de sista julkorten 
  • Skriva brev
  • Plantera hyacinterna
  • Köpa en juligare blomma till postboxen i trapphuset
  • Göra något av alla tall- och grangrenar som jag plockade till julfesten
  • Packa undan alla sakerna som jag använt till nämnda julfest (som jag bara ställt åtsidan sen vi städat lokalen)
  • Vattna blommorna
  • Städa ordentligt i toaletten
  • Städa och rensa ordentligt ur kylen
  • Slå in julklapparna
4
Marie

Ohh måste också börja slå in klappar, samt har massor på min to do list, ska ju ha julfirandet här, men har inte kommit nån vart alls känns det som, blir väl stirrigt på slutet sedan

SÅ fint du pyntat =D

Pernilla

Duktigt!!
Jag städade faktiskt kylen, från topp till tå. Hjälp av dottern efter att ha gnällt om att jag alltid ska höra allt. Nu är alla nöjda när man öppnar kylskåpsdörren. Sååå härligt att se maten, liksom.
Hoppas du också fick tiden och lusten?
/P

Anonym

Hoppas att du fick gjort precis vad du ville!
Jag har inte gjort det idag... Tänkte jobba halva dagen o sedan i lugn och ro handla roliga julklappar. Blev kvar på jobbet hela dagen och nu med kurrande mage väntar jag medans dottern provar synen. Du är ett väldigt trevligt sällskap utan att du vet om det. ;)

Åsa

Ahhhh! En to-do-list skulle jag behöva! Har förträngt det där med julkort helt! FÅr nog fundera på att sno din. =)