13 december

 
Det är min födelsedag idag!
Traditionen är att min familj väcker mej med sång - Luciasången - som tomte, lucia och tärna.
Så brukar vi titta på Luciafirandet på TV och äta lussekatter och pepparkakor, innan frukost!
Denna morgon vaknade jag först och väckte maken (av misstag... hahaha).
Vi missade början på TV Lucian, men jag hade fått min dos Lucia då.
Dogladyn visade bilder på hennes dotters luciatåg och jag bestämde mej för att leta fram bilder av mitt vackraste Luciatågs minne.
Dottern gick i nian 2011 och jag fick riktigt bra bilder trots skumrasket i lokalen.
Fick för mej att göra en Luciakrona av några av de gran- och tallgrenar jag har stående ute.
Lade den på en silverbricka för att den bara ville gå sönder...
Sedan ville dottern att vi skulle gå ut och ta några bilder av oss, men innan vi hade tömt minneskort och laddat batteriet som oxå var slut, så var det nästan mörkt...
Jaja, ibland blir det så.
5
Gittan

Gratis på födelsedagen, inte dåligt att bli uppvaktad med lucia sången då.
ha en härlig kväll. Kramar.

Malin B

Grattis fina du!
Vilken mysig födelsedagstradition.
Hoppas hela dagen har varit toppen.

Vivishagerom - fotoblogg

Gratulerer så mye med bursdag.

Klem Vivi

Malin

Nä men nu har jag missat din födelsedag :(

Stort varm grattis så här i efterskott!!!
Kram

Åsa

Stort grattis i efterskott! =)