16 december

 
Julkonserten var stämningsfull och i år tror jag till och med att det var deras bästa någonsin!
Dottern var fantastisk, det trots att hon glömde text på ett ställe och så sa hon att hon spelade fel (något som jag inte hörde).
Hade tänkt ta fler bilder, men det var jättesvårt att fota från där jag satt.
Maken hade lyckats komma ifrån travet i bra tid, så han hade satt sej i kyrkan och tagit bra plats en halvtimme innan det började.
Precis innan jag kom satte sej en jätteman i raden framför oss och skymde min sikt...
Annars fick jag en rätt stressig dag, inte alls den innedag jag trott jag skulle få.
Nåja, jag hann i rätt bra tid till kyrkan, så jag kan sträcka på mej, för planeringen höll!
5
Marie

Ohh vad härligt att gå på konsert och än bättre då ni fick lyssna på dottern med, hade varit skoj att höra, synd att det hamna en lång man framför dig

Pernilla

Så duktig hon är! Fantastiskt att våga ställa sig så där och leverera. Att glömma och sjunga fel, utan att publiken märker det, är en konst i sig.
Min "tös" sjunger också men mer på höjden. Översupran och man tror att det ska spricka......men hon fixar det. De hade minikonsert ikväll på musikskolan där hon sjunger och spelar. Vackert är bara förnamnet.
/P

Malin B

Typiskt det där att någon skymmer sikten, tur att sången inte går att "skymma". Mammor och pappor borde alltid få första parkett.

Åsa

Gott! Nu kan du andas ut igen. =)

Malin

Va roligt att se sina duktiga barn uppträda, du kan verkligen vara stolt över dina duktiga tjejer.

Vi får se på fotboll och basketmatcher istället för uppträdanden, det är skoj det med fast på ett helt annat sätt.

Kram