6 december

 
Har varit på postkontoret tillsammans med vännen Cattis och Anette.
Vi tillhör festkommitéen och vi har tömt en del av stora sorteringslokalen på allt som har med arbete att göra.
Lokalen delade vi av med hjälp av tvättlina och massor av meter tyg!
Mitt på det största delen tyg hängde vi upp ett ljusnät.
Bord utställda, dukade med riktiga dukar och dekorerade med gran- och tallgrenar och ljusslingor.
Buffé är beställd och två bord till för detta är prydda med dukar.
För att slippa se anslagstavlor och tavlan med prognoser, utfall och schemat för måndag, har vi hängt tyg över dem.
Alla tall- och grankvistar har använts att hänga på väggen, läggas på golvet och samlats i korgar och krukor.
Fem stora ljuslyktor står på utspridda och skyddade ställen.
Två maschaller och en stor korg med gran- och tallgrenar kommer att ställas ut på lastbryggan.
Det tog oss över tre timmar att få upp allt, men det kommer att bli otroligt magiskt!
Var helt emot tanken att ha julfesten på jobbet, men vi har lyckats få in julstämning över förväntan tycker jag!
Ingen fest har vi någonsin gjort det vi gjort ikväll, jag tror det blir en av de häftigaste fester vi haft!
2
Pernilla

Jag kan föreställa mig hur fint det blev. Jobbade på ett stort Payment företag förut och de fixade alltid så fina julfester med jättefina lokaler. Ofta en allè med granar och röd matta.
Blir inte så många julfester nu förtiden. Chefen är liksom lite snål.
Söt selfi!!
/P

Åsa

Vad mysigt!