14 juli 2014

 
25 rosor i blandade färger och storlekar.
Magiskt vackert!
Middag på tu man hand på det stora hotellets uteservering.
Så himla gott!
Första gången jag smakar en Mojito.
Den gillar jag skarpt, det trots att jag inte är så mycket för drinkar...
Vi har firat väl, men jag fattar fortfarande inte att vi varit gifta i ett kvarts sekel...
Hur gammal måste inte jag vara?
Bröllopsdag
6
Malin B

Fina ni!!!
Grattis!
Ålder, det är bara en siffra. ;)

Soffie

Grattis å va fina ni är

Anonym

Hur gammal? Du ska tänka att du är unik som är så ung och gift så länge!
Påminn mig nästa år om det jag skrev. Få är det ju min tur.
Grattis!
/P

Marie

Så läckert att fira sådant när ni inte är gamla, så fina ni är

Jaaa, han verkar ha lugnat ner sig, men idag då jag satt själv ute på balkongen då var han där igen och pucka på min uppmärksamhet, men i helgen då vi satt ute flera st här då gick han in igen

Åsa

Äh, tja, om du gifte dig när du var... typ tio? ;-)

GRATTIS igen!

S

Ååå vad fina ni är!!! Grattis!!!