Sista juni...

 
Sista dagen i juni och jag är tillbaka på jobbet igen efter min kortare semester.
Bilderna är tagna förra måndagen, då det var en äkta sommarsemester dag!
Det har varit dåligt med sommarkänslor de senaste dagarna, men jag hoppas så värmen återkommer snart!
Vinkade till dej, Yvonne!
 
6
Anonym

Jag har sommarkänsla i ansiktet...
Hm!
Var ju ute mest hela dagen i går och det hade ju förutspåtts väder så jag hade med regnjacka och paraply men ingen solcreme...
Skulle haft bikini och solcreme så hade jag varit ordentligt sommarfräsch idag!

Pernilla

Härligt värmande bilder bjuder du på. Jag har nästan tappat tron på sommaren. Men vi får hoppas att Juli kan bjuda på lite värme.
/P

Malin

Härligt att du har kvar den längre delen!!

Kram

Marie-Louise

Vilka vackra bilder <3 helt underbart somrigt. Kram

Marie

Ohh så fina bilder, så snyggt du fångat vattenstänket =D

Åsa

Åh, vad härligt! Inte att behöva börja jobba igen, men dina bilder!