Ett fång vårblommor

 
Det är märkligt att jag har så svårt att skriva nuförtiden.
Bilderna har jag, till och med redigerade och klippta, färdiga att användas.
Att skriva var det som en gång gjorde att jag började blogga.
Nu känns det som jag varken har något att skriva om eller kan skriva om det som är värt att skriva om.
Ska försöka ytterligare en gång med en bild om dagen, men denna gång på bloggen.
Till bilden ska jag försöka skriva något ialla fall.
Instagrambild om dagen gör jag sedan september förra året, så där jag siktar på ett år i bilder!
Till er mina tålmodiga vänner sänder jag dessa vårblommor i fång!
Ni ska bara veta hur gott Vintergäcken doftar!
4
Malin B

Hur mår fotleden nu? Känner du av det när du är ute på dina postrundor och kör bil?

Det där med tid/lust/inspiration till att skriva/blogga tycker jag går i perioder.
Det roligast är dock att UMGÅS i denna värld tycker jag. Att få läsa lite hur andra har det, få tips och idéer. =) När det har pluppat upp kommentarer hos mig känns det som jag fått besök och jag blir så glad varje gång.
Kram till dig!!! =)

Pernilla

Så härliga blommor. Visst är det inspirationbrist ibland. Men jag gillar att få dela vissa delar i mitt liv. Ibland i text ibland i bild. Känns som om jag fotar himlen och solen varje dag men det är mitt sätt att få njuta.
Jag är tålmodig men jag hänger ju på Insta också, fasar inte så privat där.
/P

Åsa

Äntligen vår!
Jag har precis börjat få lite lust till skrivandet igen. Fast det blir inte så mycket. Är så trött på meningslösa inlägg. Det händer ju inte så mycket i mitt liv. =)

Malin

Jag som var på g och till och med startade en underblogg till alla utmaningar jag skulle vara med i... men det blir bara inte av.

Tyvärr tror jag i mitt fall att det är FBs fel att blogginläggen glesnar, lägger man ut en bild där får man så mycket mer respons. Jag länkar inte min blogg dit, vill inte styra in alla nyfikna dit, dem behöver inte veta allt jag berättar offentligt hihihi :)