Februari i mobilbilder

 
Några bilder från mobilen och några instagrambilder oxå från februari.
Kan knappt förstå att årets två första månader redan passerat!
Det har varit en jobbfylld vecka denna vecka och min enda fridag passade jag på att grovstäda.
Ugn, fläkt  och micro gick jag igenom ytterst noggrannt.
Torkade alla skåpluckor och bänkskivor, fönsterbrädor och lampor.
Dammsugade överallt i hela lägenheten, efter jag dammat och torkat ur fönsterbräden och skurade alla golv.
Bäddade rent i alla sängar och vädrade täcken, kuddar och madrasser.
Tvättade filtarna som vi använder när vi ligger i soffan och vädrade överdragen.
Grovstädade toaletten från golv till tak.
Hela gårdagen och natten till idag har jag haft extrem värk i kroppen, jag körde tydligen för hårt...
Nu ligger jag med datorn i knät och surfar slött, samtidigt som jag letar bilder till morgondagens triss.
Denna trissomgång får bli med arkivbilder, för jag har ingen ork till utevistelse i grådasket.
Våren är officiellt här enligt min markör, fönstret till ett företag där vi hämtar post kl 1700 reflekterade solnedgången!
Visst kan de fortfarande komma bakslag med snö, men detta är min säkra indikation!
7
Malin

Men oj vad du jobbat och slitigt med städningen. Skön känsla efteråt.

Säger det samma årets två första månader har snabbt rusat förbi.

Många fina bilder har du tagit under februari.

Kram

Pernilla

Den där städenergin skulle jag också behövt. Jag håller liksom på hela tiden så jag blir aldrig färdig. Dags att blrja om
När det sista är gjort. Filtarna i soffan står nog på tur. Och fönstrena.
Jag gillar verkligen bilden på dej och dottern nere till vänster. Den säger massor.
/P

Agneta

Jag gillar din bild med reflektionen i fönstret. Som en äkta tavla eller en illusion av en tavla i alla fall! :)

Malin B

Jag ser din energiska städning som ett säkert vårtecken! ;)
Mars månad ÄR ju en vårmånad här hos oss tycker jag så även om det skulle komma ett bakslag måste det bli kortvarigt. När ljuset kommer är det verkligen våraning på gång.

Åsa

Härligt att det är mars! Städningen väntar jag med dock, flyttar ju om två veckor så då blir det flyttstäd. Jippie, vad kul.... :p

maria at inredningsvis

MMMM HÄRLIGA bilder :) och ger mig riktiga vårkänslor tjoho

Ny post ute...hur man får till Drömköket :)

Ha en underbar dag

LOVE Maria at inredningsvis - inredning it's, Swedish for decor :)

SARA

SÅ fina bilder :)