Fototrisstema - Djur(iskt)

Det är grått och trist ute och jag slog upp fototriss temat med spänning.
Skulle det bli ett intressant och uppiggande tema?
För att kunna ta nya uppiggande bilder,  skulle jag dock behöva bo i en storstad med ett akvarium eller ett Skansen.
Så jag började leta i arkiven och hittade massor av uppiggande bilder!
Räven som hälsade på oss i stugan 2012 och den stora älgkungen med den stora kronan som tittade förbi samma sommar.
En snödriva som såg ut som ett ko huvud och en gren i vattnet som såg ut som en and som precis tänkte flyga iväg.
Fast de båda alternativen innehöll ju bara två bilder...
Den enda begränsningen vi har här är ju tre bilder.
Därför valde jag lite knasiga bilder, som jag inte visat på min blogg någon gång, trots att de är fyra år gamla! 
Fattar inte varför det blivit så...
 
 
Låt mej få presentera min fars båda hemmaboende systrar, Smulan (liggandes) och Tiffany!
De hade rest med husbil från Tornedalen denna sommar tillsammans med min far och här har de blivit lössläppta i parken för att få utrymme för ett rejält busande.
 
28
Violen på Brandholmen

Härlig action i din triss! Blir glad av att se de livliga hundarna!
Ha en skön söndag!

Pysselfarmor

Tack för att du valde dessa tre fantastiska bilder - sitter här och ler. De verkligen gillar varandra - bilderna förmedlar deras lycka att busa tillsammans.

Ninni

Vilka härliga bilder...djuriskt snygga....=)

Kram Ninni

Rajson

Oj här får man hålla i hatten. Vilken fart i bilderna!

Lena

härliga bilder

Lajsas Fotografi

Vad fint du fångat hundarnas lek på bild =)

Annette Juhlin

Så snyggt det blev att fota ur det perspektivet, du fick med hundarnas uttryck och rörelser perfekt - läckert!

Connie Tornevall

Verkligen annorlunda vinklat! Bilden i mitten säger ju allt!

lilalili

Full fart på hundarna så de känns riktigt djuriska på dina bilder! Kanonfin triss!

Lena och Tommy

Härlig triss!

aino

vilka härliga actionbilder!!
aino

Gärdsmygen

De där hundarna är verkligen stora! Så jättefina actionbilder du tagit på dem. Kul att du tittade i arkivet!

Ditte

Å, så fina! Visst är det kul att fota djur, det har jag gjort idag också!

Kari

Fatter heller ikke hvorfor du ikke har vist frem disse bildene før; bilder i fart; Kjempespennende!!

Oliver

De här lekfulla bilderna tål att publiceras flera gånger. Du har verkligen lyckats fånga dem i de rätta ögonblicken!

Scaniatjejen

Vilka härliga actionbilder på de fina hundarna!

Pernilla

Vilka bilder! Verkligen djuriska i ordets bemärkelse i dubbelt.
/P

Anni

UNDERBART!!! En triss som denna gör mig lycklig långt in i hjärteroten!

Caroline

Riktigt bra tolkning!
Klart det måste busas runt när man varit stilla ett tag.

Ha en fin måndag!

Gunvor

Härliga bilder på busiga glada vovvar! Fin triss!

Marie-Louise

Vilka mysiga bilder :)

Tomtan

De är full fart i din triss :D Härliga bilder!

Malin

Mycket liv i dina foton, härligt!

Grått är bara förnamnet för vädret här idag, igen.

Freja

Vilka härliga bilder på glada hundar!

TantGlad

Tack för jättefina bilder på hundarna!
Ha nu det så gott och varm kraaam!

Ingegerd

Vilka häftiga bilder, så mycket liv och rörelse

Åke

Djuriskt mäktiga bilder du fångat! Kul med krafter :)

S

Vilken GLÄÄÄÄDJE!!! Love it!!!!