Häppi frajdei!

 
Fredag i slutet av mars.
Vilken otrolig solnedgång vi hade idag!
De flammande rödgula tonerna, i stil med dessa tulpanblad, fyllde himlen.
Kan inte förstå att det snart är dax att ställa om klockan till sommartid!
Nästa söndag "förlorar" vi en timme på morgonen, den jobbigaste delen på dygnet.
Vaknade i morse till en värkbruten kropp och knopp.
Gick i alla fall till jobbet och pressade mej fram till kl 12, då fick jag migrän.
Efter att ha sovit i en timme, så var migränen hanterbar och nu är den borta.
Kroppen värker dock precis som i morse.
Hoppas i alla fall att jag mår bättre i morgon, så jag kan njuta av att ha familjen samlad igen.
Just nu är maken på bowlingtävling och middag.
Älsta dottern är hos hennes bästa vän i Göteborg och kommer hem till oss sent i kväll.
Yngsta dottern är på väg till en fest.
Själv siktar jag in mej på att äta något enkelt och kolla på film.
5
Malin B

Håller tummarna för att du får vara pigg och riktigt kunna njuta av att vara tillsammans.
Jag har fått hem min dotter i kväll och hon ska vara här hela helgen. :)

Agneta

Vilken vacker färg på tulpanen! Jättefina bilder!

Åsa

En lugn fredag är ändå det bästa. =)

Malin

Jättevackra bilder, riktigt fin bakgrund med trasmattan.

Fredagar är ju bara bäst.

Kram

Pernilla

Äntligen har jag tid att läsa ikapp. Migrän är något jag är förskonad från. Peppar, peppar!
/P