Måndag den 17 mars

 
Kan ni hänga med?
Det är knappt jag kan det, för det är mitten av mars redan!
Tänk, på torsdag är det redan vårdagjämningen!
Då dag och natt är lika långa!
Tiden har blåst förbi lika snabbt som vinden tagit i hårt idag!
Jösses, bilen krängde när jag körde, riktigt läskigt på motorvägen då man får köra 110 km/tim...
Denna dag kan nog beskrivas som den stora marskattdagen.
Överallt där jag körde fanns det katter.
På vägen, i diket, korsandes vägen framför bilen, sittande i trädgårdar, springandes framför bilen, jagade varandra, satt och lurpassade på varandra.
 
6
Malin B

Är du skrockfull och säger "Tvi, tvi, tvi" om en svart katt korsar vägen då? ;) För nog säger väl skrocket att katten ska vara svart också?
Tror minsann att jag har blivit lite glömsk...

Så vackert väder på bilderna. När jag vaknade i morse var det VITT överallt. Sedan har det blåst som tusan. Snön försvann dock igen.
Bakslag får man ju räkna med så här års men de känns väldigt onödiga ändå...

Pernilla

Tvi, tvi, tvi över axeln. Eller hur är det man ska göra när en katt korsar vägen? Eller, det är bara svarta katter va?
Hur som, 110 på motorväg är något man måste!!! Precis!
(Vi har inga motorvägar, så här kör postbilara lugnt i blåsten)
/P

Marie

Tack rara för alla råd du ger, samt håller med får nog ge Isabelle kolikdroppar tills hon är 5-6mån =D

ja enormt vad fort det går, känns som jag var gravid för en vecka sedan och nu blir hon 4mån =D

Härliga fina bilder

Agneta

Ja, oj!! Tänk att vårdagjämningen redan kommer. Vintern har gått fort och nu hoppas jag att farten saktar ner så man hinner njuta av våren.

Malin

Vi har precis fått tillbaks lite vinter.
Men det var väntat, that´s life här i norr.

Kram

Åsa

Jag känner mig som en riktig gnälltant. "Nu går det nästan lite väl snabbt, snart är det höst igen".
Nä, nu får jag skärpa mig. Och passa på att njuta för fulla muggar istället. :)