Veckan i mobilbilder

 
Några mobilbilder från veckan som gått.
På måndagen var jag ute på en powerwalk och nästan alla bilder är från den promenaden!
Vädret var vackert och jag såg ett poem skrivet med gatukrita, som jag tyckte var så läckert.
Ett par, herr och fru Kanadagås mötte jag oxå.
Den ena vackra vyen efter den andra, med blå himmel och vatten.
Nästan alla andra bilder är tagna samma dag, på tisdagen, då jag bestämde mej för att visa lite bilder hur det ser ut på min rullande arbetsplats.
Så har ni några ströbilder, på min gata i stan, på vattendroppar i rabatten och de fina rosa tulpanerna.
Avslutningsvis en bild från i går kväll under Earth Hour.
Dagens bilder visar jag senare.
Vi åkte äntligen till stugan, för första gången i år och började städa ur den och kratta runt stugan.
Det är alltid med en stark känsla av förväntan när vi åker till stugan första gången på säsongen!
Även denna gång var det så.
Känslan är lika stark som vemodskänslan är, då vi lämnar stugan inför vintervilan.
7
Malin B

Vad härligt med hälsningar i asfalten! =)
Här har det varit en solig helg, så snabbt man glömmer oväder och mörker då.
I kväll var det ju extra ljust. Lite sommarkänsla minsann.

Ditte

Å, så fint! Vinkade du till mig? ;) Jag har försökt vara ute så mycket jag kan, och även suttit på balkongen!

Agneta

Vad är det som är skrivet på gatan med de vackra kritfärgerna?

Pernilla

Vi har haft det underbart här också. Blå himmel och sol. Fast nu var ju dessa bilder från vackan men de är lika härliga de.
/P

Malin

En sån härlig vårpromenad. Ni har verkligen vackert där ni bor.

Jag har beställt en ny mobiltelefon nu, hoppas att kameran är bättre på den än på min HTC som har så spräckt glas nu så jag river mig på fingertopparna.

Kram!!

soffie

jag kunde inte kommentera på ditt nyaste inlägg!
va fina bilder du visade där frn din promenad..wow va det blommade.
vilka fina bilder du visade i det här inlägget med, det har varit sol hos mej på andra sidan vänern med men idag var det ingen värme..
svar japp stolpletandet kommer igång om 3 veckor ska bli så roligt

Åsa

Stugpremiär! Underbart.
Gillar det skrivna på asfalten men såg inte riktigt.
Kommer ihåg att vi också skrev och ritade på asfalten när jag var liten. Fast inget så fint. =)