Nytt för till jul

 
Möt min nyaste tomte i gunga!
Så söt att jag ville den skulle följa med mej hem.
I veckan hittade jag kulor och pärlor som jag fick en vision av att jul pimpa de vita gardinerna med i vardagsrummet!
Det är två stycken "girlanger" eller vad de nu kallas för.
Kanske går jag förbi och köper två till...
Har ju två fönster och fyra våder gardiner.
Dottern har kommit hem från London och med sej hade hon julte!
I en jättefin burk från Harrods, doftade underbart!
Ska inte börja dricka det teet innan första advent, trots att jag är jättenyfiken...
 
6
Åsa

Mysigt! Alltid kul med nya julgrejer!

Agneta

Oj, vilken söt tomte!!
Jag har två gungande tomtar som är arvegods, dom ligger mig varmt om hjärtat.

Pernilla

En sån söt en! Jag har fått kära mig att en tomte inte har grå luva. Då är det en Vätte. Men jag Tomtar i både grå, rosa, vita och röda luvor. För mej är de alla Tomtar.
/P

Malin

Ojoj julen finns inte i mina tankar än...

Julte från Harrods lät iaf fint, hoppas det är lika gott!

Det blir säkert fint med pimpade gardiner!! Ser fram emot bilder på dem.

I år firar vi hemma, hoppas inspirationen till att fixa det riktigt mysigt dyker upp.

Kram

Marie

Men ohh så fiiin =D

Malin B

Så fint!!!
Jag hade dock kastat mig över jultet direkt.
Men det har du nog redan förstått. ;)