Sneak peak

 
En liten titt på de sista detaljerna som hör till outfiten!
Det föll på plats på direkten jag tittade runt i Glitterbutiken i grannstaden!
Käraste vännen gick brevid mej och undrade om jag genomgått supershopparexamen...
Väska, halsband, örhängen, armband, strumpbyxor (Lindex)  och hårprydnaden/huvudbonaden hittade jag där!
Efter dagens hårklippning, en klassisk page, så känns allt fantastiskt bra!
Om min frisörska inte åkte på semester till Stockholm på lördag, så hade hon satt 20-tals vågor i håret åt mej!
När jag klippt håret så gick jag förbi Tess, floristdesignen, hon som ska hjälpa oss med att göra vår present fabulös!
Kollade vad hon hade plockat ut som "ingredienser" och det blir så otroligt bra!!
9
Pernilla

Så perfekta grejer du hittat. Blir det fjäder i håret?
Sen är frågan om ni kan dansa Charleston? Eller tänker jag fel nu?
/P

Agneta

Åh, så bra det kommer att bli! Jag skulle vilja hänga med er på festen faktiskt! :) Hur kommer du att göra med håret nu, kan inte flickorna fixa vågor på dig?

Malin

Wow!!! Oj oj vad bra det kommer att bli!!! Lite synd med hårvågorna.

Säger som Agneta här ovan, får man följa med??? :)

Åsa

Häftigt! Du kommer stjäla showen!

S

Du kommer bli festens drottning! :)

Soffie

Å va tjusigt😄

Malin B

Här är det sannerligen "all in". Hur kul som helst.
Tur att det inte är jag som ska på den där festen, jag hostar som en tok. Precis samma "smeta" som jag hade för ett år sedan påminde en kollega mig om i dag. Suck! Men det gick ju över så det gör det säkert nu också, om ett tag...
Himmel och pannkaka så snygg du kommer att vara. Synd med frisörskan, det är så att jag funderar på att skicka min privatfrisörska på direkten.

Mirre

Läckert

Pernilla

Är det ikväll det smäller? Ha så roligt, i så fall!
/P