Vardag - är var dag - men ändå är inte den ena dagen den andra lik

 
Några vardagsbilder som är tagna med mobilen under de två senaste veckorna.
De två senaste dagarna har jag varit ledig och dessutom har jag haft det stora nöjet att maken varit hemma dessa dagar oxå.
Detta har gjort att maken hittat oss nya utemöbler!
Möblerna vi haft i alla år, är det stolarna som tyvärr inte hållit lika bra som bord och soffa.
När vi kollade upp billiga utemöbler på blocket, så hittade maken en grupp som passar oss till det perfekta priset av 300 kr!
De har inte vår färg, men det spelar ingen roll, då de möbler vi redan har behöver målas om.
Så har maken provat ut sin smoking med alla tillbehör och jösses så snygg han blir!
Hade önskat att han haft väst oxå, men han ville inte det och det är ju han som bestämmer!
Presenten är bestämd och det är strax fixat det med!
Själv köpte jag svarta långa handskar och ett armband.
Aftonväskan jag sett var snordyr, så det får bli något annat.
Imorgon kommer finaste vännen och hälsar på!
Har längtat efter henne så mycket och nu är hon snart här!
Så om jag inte visar mej här på några dagar, har ni i alla fall vetskapen varför!
Därför önskar jag er alla en härlig helg!
8
S

<3

Agneta

Älskar Knutstorpscykeln!! :)

Malin B

Det låter som pusselbitarna fallit på plats. Det är så skönt när man kommer dit man vill, hittar det man söker. Det är bara väskan då! Något "måste" det ju vara som tjorvar litegranna...

Åsa

Lysande att handla på annons!
Dottern var så lycklig, hon hittade en kanonbra barnvagn för 500 kr. Hon hade annars sett en ny för en bit över 6000...

Pernilla

Perfekt att hitta trädgårdsmöbler på annons, eller CAD man kallar det?

Jag får också besök i morgon av en vän. Min bästa barndomsvän är på Gotland så vi hinner med en stud tillsammans. Längtar jag också. Ha en go helg!
/P

Marie

SÅ mysigt med en vän på besök och det finns säkert fina väskor till billigare peng,

Fina höstbilder från mobilen

Gittan

Ni blir säkert jättefina i era snygga kläder och vilka fina bilder du bjuder på. Kul när man får tag i saker lite billigt nån gång.
Ha en skön kväll kramar.

Soffie

Wow vilka superbilder älskar den cykelbilden,
Ha en härlig söndag