Innan solens strålar torkat bort daggens alla droppar

 
8
Agneta

Oj, så fina bilder!! Inte varje dag man kryper omkring på knä i daggvått gräs! ;)

S

Som en helt egen liten magisk värld!!! Så otroligt vackert!!! Jag skulle framkalla stora bilder, rama in och hänga upp i sovrummet! :)

Marie

Hihi ja, det är från pappa minsann, han har sådär långa =D

Ohh så fina bilder =D,

Marie

Haha, skratt, 3 om dagen var länge sedan jag hann, hihi men ja du har rätt, och du är en av dem som i stort sett kommenterar de flesta av mina inlägg du är trogen =D

Menar inte att man måste kommentera alla inlägg, menade mest att det är många fler in är som kommenterar, så de måste ju gilla min blogg och då kan de ju kommentera med ibland i alla fall ;)

Malin B

Vilka vackra bilder! :)

Å, "lilla" vovven där hos dig!!!
Jag önskar att jag hade en "nära" hund. För mig är det en fröjd att få låna! Han som var hos mig i går förutsätts vara lite "besvärlig" av en del, eftersom jag inte känner honom så väl hade jag "all tid i världen" till honom men det behövdes inte egentligen för han var jätte snäll. Att man "kollar läget" lite granna är ju inget konstigt. Luktar in sig och känner av om man är välkommen eller inte. ;)
Låt hundarna komma till mig! :)

Pernilla

En sån fantastisk värld ....där nere. Hade du galonisar på? Annars blev du nog våt.
/P

Åsa

Underbara bilder!

Malin

Idag borde jag gått en fotopromenad på morgonen då det var så vackert med sol och dimma och ja även daggigt gräs.

Fina bilder!