Weekend i Stockholm


Sitter på tåget och det blir sakta mörkt utanför fönstrena. Åker i tyst avdelning i första klass och det är inte många platser upptagna. Undrar om turen håller i sej hela vägen. För av de inte fullt tio passagerare som redan satt då jag klev på, så satt en kvinna med två väskor och en dator uppslagen på min plats. Tog därför platsen framför som har ett bord för fyra och gott med benutrymme istället. Tycker att jag bytt upp mej! Hoppas inte någon som kliver på senare har reserverat denna plats. Är alltså på väg till älsta dottern och i morgon ska jag och vännen Cattis se "Livet är en schlager". Mobilbloggar för första gången på mycket länge...
6
purposes.blogg.se

Det där med att ngn tar ens plats och man tar ngn annans plats, är lite pinsamt haha. Hoppas du inte satt på en plats som var reserverad xD

Malin B

Jag är inte "tågvan" så jag kanske skulle ta någons plats av bara farten? ;)
Ha en härlig helg.

Pernilla

Tåg är inget jag brukar åka. Vi har ju inte tåg hemma och bilen hänger ofta med när vi ska förflytta oss på fastlandet.
Hoppas resan blev smidig och hoppas det blir enkanonhelg.
/P

Marie

Hoppas att du fick behålla platsen och att du fick/har en trevlig helg med dottern och att bion var bra

Marie

Ja hualigen för dessa allergier, jättejobbigt, nästan inget som fungerar på mig heller, men Keastine kan man ju ta två av och då hjälper det på mig

Åsa

Vad härligt! Bara kunna sitta och njuta!

Tack för din jättefina kommentar till mig angående jobbytet! <3