Det blev en dag på stranden

Sommaren höll i sej en vecka och avslutades med en fantastisk helg.
I söndags åkte vännen Cattis, hennes syster, jag och dottern ut till vår favoritstrand - Svalnäs.
Vi har inte kunnat vara särskilt ofta här i år.
I början av juli var jag och maken där en fredag och lördag.
Normalt brukar vi kunna vara där i veckor...
Fast detta år är vi många som inte haft särskilt mycket av sommar, sol och bad i Sverige.
 
 
 
8
Gittan

Här har det varit varmt, riktigt varmt ett tag nu men nu regnar det och det behövs ju också. Men vad du har varit med om mycket, jag läste tillbaka och jag fick ju också en komentar på min blogg. Hoppas maken är på bättringsvägen, visst kan livet få såna vändningar som man inte alls tänkt sig.
Stor kram till dig.

Soffie

Å vilka underbara bilder du visar,det har verkligen varit härliga dagar ett tag nu,kram

cissi

Inte kan man tro att dina härliga bilder är tagna i slutet på augusti. Hoppas sensommarvädret håller i sej länge!

Pernilla

Vi har inte varit på stranden en enda dag. De gånger det varit badväder har vi varit iväg på annat. Tävlingar, årsdagar, och uppvisningar. Men det gör inget. Jag tycker ändå det varit ett bra avslut. Sen har vi ju Winston också. Valpen mår mindre bra av att vara på stranden eller ensam hemma en längre tid.
/P

Åsa

Härligt!
Här är nog sommaren slut nu, känns det som.

Mirre

Men ohh så underbart och så ljuvligqa bilder till inlägget =D

Malin B

Å!!! Så underbart att få njuta av detta. Du har alltid fina, ljuvliga och njutbara bilder. Livets vackra på något vis. Öppna ögonen och se det fina, lugna, goda - det ska jag öva massor på kom jag på. :)

Malin

Det ser ljuvligt ut, du har verkligen fångat känslan av en dag på stranden.

För mig blev det inte en enda sådan dag i år, inte ett dopp ens efter bastun.

Men vi har också haft rätt fint väder nu på sensommaren, men ändå väldigt höstigt. Fuktigt och kallt på kvällar och nätter.

Kram