Porträtt i ett parkeringshus

Här är bilderna som vi tog i onsdags.
Bjuder på några mindre fina miner från mej, jag är inte lika bekväm framför kameran som dottern.
Dessutom bjuder jag på att jag är totalt osminkad och har smutsigt hår!
Hade nog behövt göra mej bättre iordning innan fotograferingen, men jag hade inte en aning att jag skulle vara med på denna photoshoot...
Det är så roligt att göra såna här små utflykter tillsammans.
 
 
 
9
Malin B

Ärligt talat ser tösen ut som en riktig fotomodell, som hon inte gjort annat liksom. ;)
Du är en bra och fin modellmamma.
Jag är alltid osminkad för nagellack på tånaglarna räknas väl inte? ;)

Pernilla

Åh, ni är ju lika fina båda två. Så roligt att göra små utflykter tillsammans. Det behöver man och allrahelst ni.
Sköt om er!
/P

Åsa

Grymt fräckt ljus! Att ta så fantastiska bilder i ett garage!

Och du är skitsnygg! =)

Agneta

Vilka fina bilder! Din dotter är så himla vacker!! (hon är väldigt lik dig)
Jag gillar bilden på dig när du står på tå och tittar över kanten! Önskar att jag såg så där bra ut, utan smink och så!
Ni ser ut att ha haft en trevlig kvalitetsdag, sådana stunder är så viktiga när man har jobbigt runt sig.

Malin

Inspirerande fotoinlägg/miljö!!!

Finfina foton!

Malin B

Fina, fina du! Jag kommer direkt till din hängmatta, det låter så skönt. :)
Jag ska inte klaga egentligen men när allt bara strular blir jag så TRÖTT för hur eller hur står man sig själv närmast...
Håller tummarna för att det går åt rätt håll för maken.
Stor kram!!!

Gittan

Lika snygga båda två, vilka fina bilder och taget i ett garage. Bra gjort. Trevlig helg och kram på dig.

Mirre

Ni är så fina båda två =D

Malin B

Ge Ada en stor kram! :)
Ungar, djur och levande ljus gör det så levande på hemmaplan.