De första vårkänslorna är här!

 
De här raringarna hittade jag i rabatterna idag!
Har helt missat att kolla då jag kommer hem tidigare!
De senaste två dagarna har det töat rejält kan jag säja, för nu finns knappt någon snö kvar, inte ens på de ställen vi haft högar.
Detta gjorde att jag nu ska ta tag i vinterdekorationen i trapphuset!
I stället för en gran, ska jag hämta in några äppelgrenar (hyresvärden har beskurit äppelträden).
Eventuellt så köper jag in några pärlhyacinter och planterar i kruka.
Vaknade till en dimmig och grå dag med kraftiga vindar, som härjat hela natten.
Maken har åkt norrut till sin mamma idag.
Hon har blivit sämre den sista månaden, sviter av efter ett flertal "tior".
Skjutsade maken till tåget och dottern till skolan, eftersom jag har fridag idag.
Senare idag ska jag tillbaka till stationen och hämta älsta dottern, som smått överraskande kommer och hälsar på igen!
Ska passa på att shoppa lite smått till hushållet...
 
5
Pernilla

Jag hittade också blommor i morse och tog kort. Men jag har glömt att kolla om det blev några bilder att ha. De första blommorna är ju så härliga och de måste ju förevigas på bild. År efter år.
/P

Malin B

Nog är det något speciellt när världen vaknar till liv igen, en sådan härlig känsla varje år.
Vad roligt med oväntat besök av dottern.
Hoppas att din svärmor piggar på sig.

Bildmagi

Underbart att se :-)

MartinaOlsson

hej! allt bra? :)

Åsa

ÄNTLIGEN!!!!!!!