Inreda med växter

 
Vaknade med en mördande värk i axlar och skuldror.
Det värkte såpass att huvudvärken från helvetet stod på tur.
Inte förrän jag tagit en alvedon och en ipren och väntat en timme, så klingade allt av.
Tror att det kan bero på att fönstret ovanför sängen är i dragigaste laget, särskilt när det blåser hårt, som det gjort inatt.
Har lagt märke till det tidigare, men inte riktigt satt ihop de iakttagelserna med tankarna.
Får testa med att rulla ihop en handduk, lägga den i fönstret och se om det blir bättre.
Ska fråga healern när jag träffar henne nästa fredag, om hon tror på det.
Lade mej i soffan och Ada lade sej på min mage.
Medan jag ligger där och tittar på granen, ser jag plötsligt att den fått massor av "utväxter" , som vid närmare betraktande visar sej vara skott!
Vi som skulle plocka ut den i helgen....!
Dottern tycker att vi ska slänga ut den i alla fall, men det tar emot kan jag säja...
Kanske tar jag bort allt ur granen och låter den stå kvar ett tag.
Läste i det senaste numret av Hus&Hem om att inreda med växter - och granen är ju en växt under tillväxt!
Och Pernilla, vi har massor av spindlar - visserligen små - i granen!
 
 
8
Agneta

Granen måste trivas hos er, ja spindlarna också! ;-)

Malin B

Jag vet! Ni kan väl göra ett experiment, se om den går att få att leva tills det är jul igen? Jätte spännande tycker jag. 11 månader kvar idag.
Om ni lyckas sparar ni några sköna kronor på ett nytt graninköp!
Dessutom ska väl just granskott vara rena rama hälsokosten?

Robyn

Hahah, den trivs uppenbarligen i er värme!!

Pernilla

Klä av den och låt den stå kvar. Hoppas bara att barren sitter kvar efter du klätt av den. På så sett kan granen frodas, spindlarna slippa frysa och ni får ännu en stund med härlig grandoft.
Krya på nacken och hoppas det snabbt blir bättre.
/P

Cecilia RockBabe Kärvegård

Ja sover också vid ett dragigt fönster och jag märker att jag får ont i ena axeln och nacken när det har varit blåsigt.

Önskar dig en skön söndagskväll!

You Rock!!!

Malin

Ajaj inge vidare!! Hoppas det ger med sig och att det är draget från fönstret som borde vara lätt att fixa.

Kram, ha en fin vecka!

Åsa

Klart du ska testa och se om det funkar!

Ha kvar granen! Länge! =)

Marie

Såg en spindel här hemma igår ooch den fick kastas i papperskorgen och idag har det regnat, fniss

Har också dras med hvudvärk flera dagar, så kanske har drag jag med då =D