Dubbel

Först snöade jag in på par...
Som i ett par skor...
Det är ju inte en dubbel!
Så jag gick ut i trädgården och se vad jag hittade!
 
 
Kolla!
En dubbel pingstlilja!
 
 
En dubbelbladig tulpan!
Två på samma ställe.
 
 
En lärkträds gren på marken med dubbla kottar.
Eller är det bara ett par kottar?
Ska jag skicka med en fjärde bild?
Den bilden är lite riggad, för normalt står inte "katten" mitt i grusgången, utan invid Adas bo.
 
 
Det här är väl mer en dubbel "katt"?
Jaja, det får bli fyra bilder i denna triss, eftersom jag fortfarande inte tycks ha koll på dubbel/par...
 
10
Violen på Brandholmen

Jättefin triss från växternas värd! Jag faller för kottarna, de blir mina favoriter för det vackra ljuset!

GunBritt

Kottarna var en riktigt fin bild

Berit E i Kasperian

Kottar eller katt - får nog bli katt som favorit, för originalitetens skull. :)
Fin triss!

Arja

Halloj!
Fina bilder och favoriten blir på kottarna :O)

Gittan

Kottarna var favorit foto hos mig, men alla var fina. Ha en skön kväll, kram på dig.

Pernilla

Vilken tankeverksamhet min hjärna satte igång nu. Har jag dubbelt av hundar eller ett par? Jag har i alla fall dubbeltupp av hundar, jämfört med många andra.
Gillar din katt väldigt mycket. Lika fin som Ada.
/P

Anemonen

En utomordentligt vacker triss.

Mia Ahlstrand

Gillar den gamla katten! Och vilka vackra blommor!!

Åsa

Vilken fräck katt! =)

Violen på Brandholmen

Tack för att du inte gav upp att kommentera hos mig! Har kollat inställningarna men hittar inget som kan förklara problemet.
Hoppas vi ses igen på fototriss i helgen!