Svartvitt

Fototrissens tema är svartvitt.
Nu när naturen är som absolut allra vackast, med alla färgnyanser en ny fräsch värld kan uppbringa...
Nåja, jag bjuder på tre bilder från Kristi Himmelsfärd då jag och älsta dottern åkte ut på en liten utflykt.
Vi var nere vid Vänern på ett ställe vi aldrig varit på!
Det trots att vi åkt förbi det korset massor av gånger...
Måste ha varit någon form av meeting där, för det kryllade av husbilar, pensionärer med hund och grillar!
Så det blev bara ett kort besök, då jag är lite obekväm att fotografera inför publik, för jösses vad de stirrade!
 
11
Violen på Brandholmen

En fin triss i svartvitt! Mittenbilder blir min favorit, får en känsla av frihet när jag ser den!
Jag är inte heller bekväm med att fotografera inför publik så jag förstår att du drog vidare.
Ha en skön söndagseftermiddag!

Pernilla

Jag gillar bilden när du fotograferar. Jag har svårt att få till någon svart/vit bild. Inte min grej liksom. Eller så har jag ingen kunskap om vad som blir fel. Får se om jag får till någon svart/vit på Instagram.
/P

Lena

fin triss

Anemonen

Jamen du fick fina bilder med dig hem som passade utmärkt till trissen den här veckan. Bild ett är min favorit. Du är inte ensam om att känna sig obekväm med fotografering offentligt. Även jag kan känna mig obekväm då.

Arja

Halloj!
Fina bilder i s/v och gillar den översta, man känner igen sig :O)

Berit E i Kasperian

Vi är nog många som inte gillar en massa nyfikna blickar, när vi fotograferar. Därför har jag praktiskt taget aldrig med mig kameran inne i samhället.
Men du fick i alla fall med dig fina bilder till trissen. Och platsen finns ju kvar.

Åsa

Fint!

jeanette

Jätte fin triss där jag gillar den första bilden mest...

Anna-Lena

Tur att det blev några bilder ändå. Annars hade vi inte fått se de här bilderna.
:)

Gittan

Fina bilder och visst är det bekvämast att fotografera när man är ensam. Kram.

Mia Ahlstrand

Härlig utflykt verkade ni ha trots lite folkmassor :) Fina bilder, gillar första mest. Men måste säga att jag föredrar alla dina färgbilder i de två kommande inläggen. Fantastiska körsbärsträd!!