Veckan i mobilbilder

 
En av mina favorit bilder av denna vår, från en av mina absoluta favoritpostturer jag kör.
 
 
Dotterns klass efter sista föreställningen.
De var så fantastiska att jag blev tårögd av stolthet över dem alla.
Dansare som skådespelade och skådespelare som dansade.
 
 
En morotskaka med kanelsmak och en capoccino tillsammans med dottern.
 
 
Hagel den 29 april.
 
 
Hemma på vår gata i stan i början av maj.
 
 
En vanlig vy genom sidspegeln på postbilen.
 
 
En dag då jag satte på en ny och en gammal sko på fötterna och inget märkte förrän jag kommit till jobbet.
Ada som halsduk.
Vattenfallet överfullt av vatten efter en veckas regnväder.
En milsten vid byavägen.
 
 
Årets första rapsfält!
 
 
 
Några av två hela veckors mobilbilder.
Sitter i köket efter att ha tittat på Let´s dance special och skriver detta.
Är ensam hemma för första natten av tre och jag har inte en aning om vad jag ska göra med all egentid.
Det känns som eoner av egentid, då jag har tre nätter och fyra dagar av tid för mej själv.
Har ni idéer?
 
6
Gittan

Vilka fina bilder och vilket härligt jobb du har.
Ja egentid när man inte är van att ha det känns lite lyxigt, härligt med sån när det är själv valt.
Ha en skön helg. Kram på dig.

Malin B

Jag gillar verkligen dina fina och rofyllda bilder. Klassen ser ut att vara ett härligt gäng.
Mitt förslag blir att vi promenerar och bakar tillsammans. Din posttur känns som en vacker promenadväg. :)
Du skulle bo nära!!! Jag är säker på att vi skulle ha skoj ihop.
Jag har inte haft någon period då jag gillat att baka på jätte länge men nu tror jag den slagit till, väldigt lägligt. Jag är så inspirerad att jag ska åka och köpa flera ägg för det är lika bra att smida då järnet är varmt, det kan kallna så fort.

Pernilla

Visst blir man gråtfärdig av lycka när man ser på sina duktiga ungdomar och barn. Hjärtat sväller och vill spricka av stolthet. De kämpar och tränar, brottas med ångest och så levererar de så man håller på att trilla av stolen där man sitter.
Den första bilden är verkligen något extra. Vägen som ett T och vattnet där borta....
Svårt att sätta ord på varför den har något som talar till en. Men något talar, helt klart. När jag får så där mycket egentid, blir jag alldeles apatisk. Kan ha tusen saker att göra och ändå gör jag inget.
/P

Agneta

Så mycket vackert du får se på arbetstid, tänk att du har betalt under tiden du befinner dig mitt i konstverket!
Egentid är det bästa! Vet du, du behöver inte göra något alls, bara vara!

maria at inredningsvis

MAGISKT vackra våriga foton vilken talang du har :) Hoppas annars att du haft en solig helg, här blåser det som bara f.

Om du gillar sommarhus inspiration kan du kolla in min nya post :)

ha en kanonvecka

LOVE Maria Inredning - it's Swedish for decor

Åsa

Massa härliga bilder och så kom den hemska hagelbilden mitt i! ;)

Hoppas du hittade roliga saker att göra! Eller bara njöt av lugnet.