Lucka 15

 
Efter en kort natts sömn tog vi en lång hotellfrukost, så checkade vi ut.
Ett par butiksärenden senare åkte vi till döttrarnas studio.
Där mötte vi upp älsta dotterns pojkvän.
Så följde hela eftermiddagen med att vi alla pysslade var och en med sitt.
Döttrarna satt och plockade ut de bästa bilderna från nattens photoshoot och älsta dotterns pojkvän läste en bok.
Själv hade jag tagit med mej mina påbörjade julkort, som jag nästan helt hann klart.
Yngsta dottern slog in paket och var sedan tvungen att åka efter en snabb lunch, hon skulle på en avtackning av en arbetskompis.
Älsta dotterns pojkvän åkte så hem någon timme senare och älsta dottern och jag blev kvar.
Hade nu gått över från julkort till att fixa till lite bilder att använda i de två inlägg jag skrivit idag.
Sida vid sida har jag och älsta dottern suttit, jag med bilder och blogginlägg och hon med bildredigering och senare även videoklippning.
Det blir bra om vi stannar här i studion tills filmen är färdig, för då får vi mer tid tillsammans i helgen!
Filmen ska vara klar till på söndag.
Har inte något emot det, för då hinner jag få iordning två till inlägg!
3
Malin B

Så mysigt att få umgås tillsammans!!!
Njut, bara njut!
Jag blev så glad över dina senaste rader hos mig! :)
Jag hade fixat så det skulle ordna sig med adressen i går men hur jag ön försöker så går det åt fanders känns det som...
Det kom ingen postbil till vår by i torsdags.
Likadant en annan dag i förra veckan och det var inte extremt väder någon av dagarna så det är märkligt. Men den som väntar på något gott.
På måndag, då bör det lösa sig, om du är på hemmaplan och lilla jag googlat/detektivjobbat rätt. ;)

Pernilla

Jag är också tillsammans med en av döttrarna i Stockholm. Det är ju hundmässa så vi tillbringar dagarna i Älvsjö.
/P

Mirre

Men oh så mysigt