En ofrivillig paus

 
Trassel, trassel och ännu mera trassel.
Har kämpat i månader mot teknikstrul och för att få min dator att hålla några månader till, så att jag inte måste köpa en ny mitt i min arbetslösa period. Det är så otroligt frustrerande att den stora datorn, min bästa vän sedan januari 2016, numera har fått någon form av "sjukdom" som gör att färdigheterna bit efter bit faller ifrån och slutar fungera. Ser faktiskt att det närmar sej slutet på vår samlevnad.
 
 
Det är därför det varit knäpp tyst från mej här, inte bara för att jag inte haft mycket tid för bloggen (vilket jag ju förvarnat om att jag inte haft). Tänkte börja blogga igen så fort min säsong slutade, men som ni nu vet så var det inte tiden som stoppade. Kommer tillbaka!
1
Verasmormor

Hoppas det ordnar upp sig snart!

Svar: Nu vet jag att det är min dator det är fel på, jag kan inte göra de nödvändiga uppdateringarna, så den stänger av bit för bit. Nu bloggar jag från laptopen, tills dess jag har råd att köpa en ny. Eftersom skolan är slut nu och säsongen i år är det enda jag tänker jobba med, så kommer det plötsligt att finnas både tid och ork (även lust) för bloggen! Som du nog märkt har jag knappt varit synlig på Instagram heller...
mammakero