Sagan eller fantasi

 
Älsta dottern har ända sedan hon köpt denna vita klänning, velat göra ett sagobetonat/fantasybetonat photoshoot.
Här har vi åkt ut till ett fantastiskt ställe som har det fantasieggande namnet (passande nog) - Silverfallen.
Har varit där flera gånger, sist var den 5 juni 2012.
Det blåste rätt rejält igår, men helt otroligt att den 9 mars hade hela 14 plusgrader i luften!
Att åka ut så här med döttrarna är nog det bästa jag vet!
Så kreativt och vi har alla våra egna roller.
Döttrarna turas om vem som är fotomodell eller fotograf och jag är alltid behind the scenes fotograf.
Eftersom de älskar porträttfotografering och jag alltid ser detaljer, har det blivit en helt naturlig uppdelning.
Vill ni som grädde på moset även se en film som vi filmade samtidigt, så får ni filmen här.
 
 
9
Robyn

Vad roligt att få se er in action! Jätte fina bilder har jag sett lite överallt att det blev! ;)
/R

soffie

wow vilka fantastiska bilder och så vackra dina döttrar är!vilken fin klänning ,åå blåsippan den har jag inte sett än!den är så himla söt den blomman, kramen

Pernilla

Visst är det roligt att få dela intressen med dem? De små liven, haha! Min är längre än jag, mina, de har växt om mej för länge sen, båda två. Fantastiska bilder och så roligt att se filmen.
/P

Agneta

Jag såg bilderna på din dotters blogg och blev väldigt inspirerad! Jättefina bilder blev det och nu fick jag tusen idéer i huvudet. Jag gillar ju också att göra sånt här med mina döttrar :)

Marie

Men ohh läckert =D

Åsa

Underbart! Häftigt!

Malin

Vilket team ni är!! Önskar att jag hade en lika kreativ familj, såna här utflykter skulle jag älska!

Jättefina bilder!

Kram



Pernilla

Tittar in och vill önska en trevlig helg. Så det gör jag nu. Trevlig helg!
/P

Marit Johansson

Ni är ju så härligt kreativa :) roligt att se!